فصلنامه تخصصی مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام

تاسیس رسمی قطب علمی «فقه تمدنی» و «عرفان تمدنی» در شرق کشور

فصلنامه تخصصی مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام

تاسیس رسمی قطب علمی «فقه تمدنی» و «عرفان تمدنی» در شرق کشور

فصلنامه تخصصی مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام

واحد فصلنامه موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام، فعالیت خود را از سال 1432 ه.ق، (1390 ه.ش) با انتشار اولین شماره فصلنامه تخصصی آغاز نمود. این فصلنامه که تا بحال 11شماره و یک ویژه نامه از آن به چاپ رسیده است هم اکنون برای مخاطبین خود در شهرهای مختلف کشور از جمله: قم، تهران، اصفهان، مشهد، سرخس، تربت حیدریه و.... ارسال می‌گردد.
با توجه به اهداف ده ساله موسسه مطالعات راهبردی که توسط مدیریت محترم طراحی گردیده، واحد فصلنامه موسسه با موضوعات سبک زندگی اسلامی، آینده پژوهی، تمدن اسلامی،طبقه بندی علوم و ویژه نامه زندگی علامه طهرانی رحمةالله علیه، منتشر گردیده است.

دشمنان‌ دیرین‌ شما هنوز زنده‌اند

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان‌ دیرین‌ شما هنوز زنده‌اند

هان‌ ای‌ ملّت‌ زنده‌ و به‌ پا خاسته‌، اینک‌ متوجّه‌ باشید که‌ دشمنان‌ دیرین‌ شما هنوز زنده‌اند؛ از هر سو و از هر جانب‌ به‌ کمین‌ نشسته‌اند، با تبلیغات‌ وسیع‌ و همه‌ جانبه‌ کمر بسته‌اند تا نسل‌ شما را قطع‌ کنند، و جامعۀ رشید و سالم‌ و نیرومندتان‌ را به‌ افرادی‌ مریض‌ و فرسوده‌ و ناتوان‌ و دچار اختلال‌ عصبی‌ و جنون‌ در آورند؛ لوله‌های‌ حیاتی‌ زنان‌ را ببندند و مردان‌ رشید و دلیر را نامرد و اخته‌ کنند.

زیرا پس‌ از قیام‌ و اقدام‌ ملّت‌ رشید مسلمان‌ در برابر کفر، و رؤیت‌ آن‌ شهامت‌ نبردهای‌ دلاورانه‌ و دلیرانه‌ و مبتکرانه‌، الان‌ میخواهند ریشه‌تان‌ را از بن‌ قطع‌ کنند.

با جرائد و مجلات‌ و وسائط‌ ارتباط‌ جمعی‌ و رسانه‌های‌ گروهی‌ که‌ از همان‌ مشرب‌ اشراب‌ می‌شوند. با عناوین‌ واهی‌: اقتصاد و زیبائی‌ شهر و زندگانی‌ راحت‌ و مرفّه‌، اصل‌ وجود و هستی‌تان‌ را به‌ باد فنا میدهند. آنان‌ میخواهند

به‌ بهانۀ وسمه‌ بر ابروان‌ دو چشمانتان‌ را کور کنند.

لهذا با زیرکی‌ هر چه‌ تمامتر توأم‌ با فکر و خدیعه‌، و با مختفی‌ داشتن‌ عواقب‌ وخیم‌ این‌ جنایات‌، روی‌ همه‌ گونه‌ پی‌آمدهای‌ زیان‌ بار آن‌ پرده‌ می‌گذارند و جامعه‌ را از مرد و زن‌ به‌ انواع‌ و اقسام‌ راههای‌ نامشروع‌ و غیر عقلائی‌ و غیر طبیعی‌ و غیر بهداشتی‌، به‌ تقلیل‌ نسل‌ و میرانیدن‌ نطفۀ حیاتی‌ با شتاب‌ و حرکتی‌ عنیف‌ چون‌ سقوط‌ در سطح‌ مُورّب‌ سراشیبی‌ کوه‌، میکشانند تا ملّت‌ زنده‌ و مسلمان‌ که‌ اینک‌ آمده‌ است‌ از خواب‌ گران‌ بیدار شود و خودمختاری‌ خویشتن‌ را دریابد چنان‌ در قعر درّۀ عمیق‌ و مهلک‌ نابودی‌ به‌ رو درافتد که‌ نه‌ سری‌ را از خود بشناسد نه‌ دستاری‌ را.

ملّت‌ مسلمان‌! ما باید بیدار باشیم‌! در ظرف‌ مدّت‌ بیشتر از یک‌ ماه‌ از ناحیۀ صدّام‌ کافر و عامل‌ استعمار کافر، قریب‌ دویست‌ موشک‌، تنها به‌ شهر طهران‌ فرود آمد، امّا این‌ قرص‌های‌ ضدّ حاملگی‌، و استعمال‌ آلات‌ در رحم‌ها و بستن‌ لوله‌های‌ بانوان‌، و از مردانگی‌ انداختن‌ مردان‌ که‌ هزاران‌ گونه‌ امراض‌ عصبی‌، و اختلال‌ جهاز گردش‌ خون‌، و سکته‌های‌ قلبی‌، و اختلال‌ فکری‌ و روانی‌، و هجوم‌ سیل‌ سرطان‌ را به‌ دنبال‌ خود یدک‌ می‌کشد، اثرش‌ کمتر از آن‌ موشکها نمی‌باشد، بلکه‌ بیشتر است‌!

ما نفهمیدیم‌ و نخواهیم‌ فهمید که‌ این‌ نامادری‌های‌ خون‌ آشام‌ دیروز ما چگونه‌ امروز مهربانتر از مادر از آب‌ درآمده‌، و با بذل‌ اموالی‌ خطیر و مبالغی‌ هنگفت‌ از جیب‌ پرفتوّتشان‌، به‌ رایگان‌ برای‌ مصالح‌ اقتصادی‌ و رفاه‌ و آسایش‌ خورد و خوراک‌ و خواب‌ و راحت‌ ما و اطفال‌ آیندة ‌ما بی‌دریغ‌ مصرف‌ میکنند؟!؟!

ایشان‌ نام‌ «تنظیم‌ خانواده‌« بر روی‌ آن‌ میگذارند تا جاهلان‌ را فریب‌ دهند ولی‌ عاقلان‌ دانند که‌ غیر از تقتیل‌ و تنکیل‌ و تبکیت‌ و تنقیص‌ خانواده‌ ثمری‌ بیرون‌ نمی‌دهد.

تنظیم‌ خانواده‌ در اصطلاح‌ خودشان‌ به‌ معنی‌ به‌ حدّ نصاب‌ و ظرفیّت‌ لازم‌ و واقعی‌ درآوردن‌ افراد می‌باشد؛ اگر افراد زیاد باشند به‌ آن‌ حدّ تنزّل‌ دهند، و اگر کم‌ باشند تا آن‌ حدّ بالا برند.

محدودۀ کشور ایران‌ را به‌ تصدیق‌ کارشناسان‌ داخلی‌ و خبرگان‌ خارجی‌ از جهت‌ استعداد و کثرت‌ زمینهای‌ حاصلخیز و قابل‌ کشت‌ و زراعت‌ وباغداری‌ و دامداری‌ و وفور آب‌ و رودخانه‌ها و امکان‌ آبگیرها، و از جهت‌ اجتماع‌ انواع‌ معادن‌ میتوان‌ از مرغوبترین‌ کشورهای‌ جهان‌ به‌ حساب‌ آورد و ظرفیّت‌ آنرا دارد که‌ به‌ آسانی‌ و راحتی‌ دویست‌ میلیون‌ نفر را در مهد خود بپذیرد و بپرورد.

امّا امروزه‌ می‌بینیم‌ که‌ از جهت‌ کمبود افراد کشاورز و زارع‌ در کشتزارها و باغها، و از جهت‌ کمبود افراد کارگر در کارخانجات‌، در مضیقه‌ای‌ عجیب‌ به‌ سر می‌بریم‌.

آیا معنی‌ تنظیم‌ خانواده‌ آن‌ نمی‌باشد که‌ برای‌ ازدیاد افراد شهر نشین‌ و روستا نشین‌، این‌ مبالغ‌ را در تکثیر نسل‌ و ازدیاد اولاد مصرف‌ کنند تا به‌ حول‌ و قوّۀ حضرت‌ احدیّت‌ جمعیّت‌ این‌ کشور بالا آید و به‌ حدّ نصاب‌ خود بالغ‌ گردد و همگی‌ خودکفا شوند و دست‌ نیاز از واردات‌ کشورهای‌ کفر بردارند و همۀ زنجیرهای‌ اسارت‌ را بگسلند؟!؟!

قسمتی از مقدمۀ کتاب: رسالۀنکاحیه؛ کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین


مقدمه‌ فصلنامه شماره 8 ویژه‌نامه جمعیت.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰

نظرات (۱۵)

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام علیکم 

بسیار عالی بود احسنت
پاسخ:
و علیکم السلام
ممنونم نظر لطف شماست
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۸ معصومه صادقی
واقعا عالی بود
بله گاهی پیشرفت علم به ضرر افراد تمام می شود
...
بی انکه ان ضرر را حس کنند
:-)
سپاس از شما
تامل‌برانگیز‌بود.
عالی
پاسخ:
لطف شماست
بحث تحدید نسل یا بقول امروزی ها تنظیم خانواده یک خطر جدی برای کشور محسوب می شود که متأسفانه خیلی ها باور نمی کنند...
پاسخ:
بله دقیقا همینطوره. و مع الاسف سالهاست که برخی از بزرگان نظیر علامه طهرانی این خطر بزرگ را گوشزد کرده‌اند اما جدی گرفته نشده یا به هر دلیلی اقدامات لازم در این رابطه صورت نپذیرفته... 
لایک
پاسخ:
تشکر از همراهی شما
و همۀ زنجیرهای‌ اسارت‌ را بگسلند؟!؟!
عالی
پاسخ:
تشکر از همراهی و حسن نظر شما
عالی
خیلی آگاهانه وکاربردی
مطلب
عکس کتاب
موضوع
پاسخ:
تشکر از همراهی و حسن نظر شما 

سلام و خداقوت
نکته مهمی است . ولی متاسفانه زیر ساختهای فعلی کشور جوابگوی جمعیت بیشتر نیست. توسعه همه جانبه صورت نگرفته و دلیل عدم استقبال از زادو ولد عدم توازن در امکانات رفاهی-آموزشی-بهداشتی-فرهنگی-مسکن و درآمد و سایر نیازمندیهای اولیه جمعیتی است که در ایران براثرسیاست گذاریهای اشتباه رعایت نشده . 
باتشکر
پاسخ:
سلام تشکر از حضور وهمراهی شما
متاسفانه این خطر جدی سالها پیش توسط این شخصیت بزرگ گوشزد شده بود، دقیقا زمانی که فرصت برای تمام این کارها بوده و استعمار قدرت چندانی نیافته بود...
همانطور که می‌فرمایید امروز مشکلات چند برابر شده و بهانه‌ها به تبع بیشتر... با این حال وظیفه‌ای است بر گردن تمامی شیعیان مولا...
خواهش میکنم.
وا اسفا که بعضی این مطلب را درک نمی کنند
مطلب خوبی بود متشکرم
پاسخ:
بله همینطوره .. 
تشکر از حضور و همراهی شما 
ان شاالله با افزایش جمعیت چشم دشمنا رو کور می کنیم.
پاسخ:
ان شاءالله
تشکر از همراهی و حضور
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۶ مهدی زراعتی رخشاندل
سلام
این کتابو گرفتم ولی هنوز نخوندم
شنیدم خیلی کتاب جالبیه
ممنون بابت یادآوری و البته مطلب خوبتون
پاسخ:
و علیکم السلام
ان‌شاءالله به زودی توفیق مطالعه نصیبتون بشود.
خواهش میکنم.
تشکر از حضور و حسن نظر شما.
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
تشکر
یا حسین
پاسخ:
و علیکم السلام
خواهش میکنم
ممنونم از همراهی شما
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۵ مهدی ابوفاطمه
برادرجان هنوز هم که وسایل کنترل جمعیت به تمام و کمالش وارد می شود. امکانات فرزند آوری هنوز فراهم نشده و سیستم پزشکی کشور هنوز با رونمایی از دغدغه های جدیدش درجا می زند. یک زمانی اگر کسی با پرونده کاهش جمعیت مبارزه می کرد ضد انقلاب معرفی میشد و ضد ولایت فقیه برچسب می خورد ...
کاش خیلی جاها کمی فکر بود ...
پاسخ:
سلام علیکم
بله متاسفانه همینطوره
ممنون که گوشه‌ای از درد دل ما رو فرمودید..
تشکر از حضور و همراهیتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی